kortárs művészet, design

2010. február 28., vasárnap

BNV "Trend sziget" 2009


"Fémesen fényes"
Ennek a falikárpitnak az alapja egy néhány éve készült "egyben" merített 1cm vastagságú papír kárpit volt, melyet metállapokkal, maratással, metszésekkel, díszítettem. Érdesség képen, a korábbi mérete 1.40 x 2.00 m, mely megegyezik a jelen falikárpit méretével. Annyiban más, hogy a jelenlegi kép töredéke a réginek, 0.10 x 0.7 m az eredetin. Ezt felnagyítottam 1.40 x 2.00 m-re, digitális nyomatot készítettem belőle, és a továbbiakban veretesre nemezeltem. Anyagában 100%-ban új-zélandi gyapjút használtam. A fémesség jelenléte szándékos volt a korábbi munkán is, hiszen szinte az egész felületet metál lapokkal borítottam be, és honfoglalkáskori motívumokat használtam hozzá.
Antik hatás elérése volt a célom az anyag használattal és a motívumok feldolgozásával. Ez most új életre kelt ebben a klasszikus enteriőrben.
Lakberendezők :Bárdóczky Andrea, Kopisz Judit, Szabó Rita.
A fotót készítette:

1 megjegyzés:

Rendszeres olvasók